Dum dag 2

Haha, ja mina senaste dagar har faktiskt inte varit till min fördel.
Dels har Saga legat och haft ont och jämrat sig i hööög feber sen 12 i natt. När Mathias hämtade henne här i e.m så sprang jag, outvilad och dan till bussen för att åka till stan. 20 minuter senare ser jag ut som en snögubbe pga stormen så jag begav mig hem igen, och på datorn ser jag att alla regionbussar är inställda pga vädret :-/

Jag som verkligen ville in. Jag behövde det. Arg och less svepte jag två glas vin, klädde på mig och pulsade fram till affären, och införskaffade te, glass, cigg och kladdkaka. Nu ligger jag i badet och tycker synd om mig själv, och snart ska jag lägga mig i soffan och trösta mig med massa ljus runtomkring, och det inköpta.
Fan, vad någon ska få sota för dessa skitdagar :-P

Före & Efter "kvällspromenaden" Mycket fint ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu