Dum dag

 
Tjo!
 
Ställde klockan på 04.25 i morse, snoozade en liten stund och klev upp när jag såg att det var 40. En timme senare tog jag bussen till jobbet, började 6.45 och är alltid där 6 redan, så därför vart jag lite förvånad när jag kommer dit och dom påpekar för mig att jag börjar kvart i sju...
 
Kollar klockan, och en hel jävla timme har försvunnit för mig! Jag tog halv sju-bussen ist för halv sex, men jag kollade larmet, och det ringde då det skulle.
Vad fan hände där liksom?? :-/
Vilket jävla nöt jag är!!
 
För övrigt har det varit betydligt jäktigare än vanligt, eftersom dom har dragit ner på personal, och där vi är vana att vara fyra st på morgonen och dagen, är vi numer bara två personal, och ändå ska samma tider följas. Jag gillar det inte, ärligt talat, för pensionärerna blir lite lidande. Allt måste ju gå så fort!
Jaja, nu ska jag hämta min groda, och ta en lugn, skön kväll. Tänkte gymma, men det skiter jag i. To morrow =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu