=)

Hejsan!
 
Just nu har jag lite svårt att skriva på bloggen, det är så mycket som händer och allt känns inte riktigt rätt att skriva om.
Jag har under de senaste veckorna tillbringat min jobb- och barnlediga tid i Uppsala, med Kenny och Olle. Och jag har slitits mellan glädjen över att vara där, och saknaden av Saga, för det blir ju ett par dagar åt gången.
Men jag är så glad över att ha fått in dessa nya människor i mitt liv, för vi trivs ihop, och jag kan avslappnat vara mig själv, och det är kul att ha "återupptäckt" mig själv.
Jag känner att jag stundoms, trots stressen över jobb och pengar, verkligen är glad.
Jag är och förblir en grubblare, som kan bli liggandes och stirra ut i toma intet och vara helt inne i mina funderingar, men det är nya funderingar nu, inte dom gamla utnötta, uttjatade och trötta funderingar som får mig ilsken över att jag inte finner en lösning på dom.
 
Hela det här inlägget känns flummigt, men jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva min situation nu. Jag är glad över förändringarna i mitt liv. Glad över att ha fått möjligheten att komma någon jag känt ett tag nära.
Jag ska försöka börja uppdatera dagligen igen =)
Närmsta dagarna kommer jag jobba, och på lördag kväll ska jag och Saga fira jul hos mamma och Håkan. Jag har köpt lite lagom med klappar ill henne, för hon kommer ju få hos pappa oxå, och av de flesta andra från hans sida.
Själv har jag inte så mycket släkt på min sida, så hon får nöja sig med mig och mormor o morfar ;)
Min jul kommer jag tillbringa lite längre uppåt i landet, i söderhamn. Det blir kul, av många anledningar.
 
Vi hörs snart!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu