Jävla skitapp

Tja!

Dagen har bestått av jobb, och kvällen av nuggets, rödvin, bad, peeling och soffmys, och jag tänker fortsätta med det sistnämnda :-)

Har försökt publicera ett inlägg flera ggr under dagen, men den jävla appen krånglar som vanligt, så man får radera och ladda upp den igen. Typ varje gång!

Hade hoppats på besök i helgen, men det ser ut att inte bli så, för nu för tiden går inget som jag vill, men börjar vänja mig. Håller alla mina tummar för måndag iaf... Annars ska jag mysa till helgen för mig och grodan, så blir den bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu