Julen

 
Lite bilder från min julhelg i Söderhamn.
Första kvällen var vi hos Patrick, drack öl och spelade kort (jag slog grabbarna i poker, mycket stolt ;))
Själva julafton var vi hos Kennys ena syster och firade med hela stora familjen, med barn och allt, jätte mysigt.
 
Annars hann vi med långpromenader i Söderhamn, festande, mysande, godisätande, fika med syster, och innan jag åkte hem vart det småshopping i Bollnäs med kinamat.
Min helg har varit fantastisk. Mycket mys och mycket skratt, gråt, kramar, pussar och allt vad vi hann med =) 
Trivdes som bara den i Kennys Mamma och Ulfs hus, och dom fick mig att känna mig så välkommen, och jag är evigt tacksam för dessa dagar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu