Lillan....

God morgon!

Snö så in i norden, och Gud vad jag vill dra på mig kängor och termobyxor och ut och pulsa mig toksvettig i skogen!
Men det går inte.
Igår skulle jag ju åka till stan men eftersom jag vart hemma så "tog jag tillbaka" min lilla sjukling, eftersom hon antagligen gråter sig igenom natten och M har jobb idag, så kunde hon lika gärna va hos mig som är ledig.

Natten har varit kass, för oss båda, men jag tror hon är på liiite bättringsväg :-) Mildare feber. Nu jäklar hoppas jag att inte jag åker på skiten oxå. Kanske dröjer så får jag det lagom till jul, typiskt min tur ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu