Måndag 10 Dec 2012

Hej på er!
Det var några dagar sen jag var in här, har väl inte hänt allt för mycket spännande iaf ;P
Idag har jag känt mig riktigt riktigt duktig, lär jag säga. Trots ledig dag, så steg jag upp strax innan sju, väckte grodan och gjorde oss klara. Sen lämnade jag henne på dagis, stack till Josse och käkade frukost med henne och Gabbe, och sen levererade vi honom hos hans dagmamma, och SEN, började mitt jobb som bästa vän.
Hon tjatar om vikten och gnäller över det och det, och om jag är ilsk av mig när någon pular i mitt hår, så är Josse ilsken när man pushar och pressar henne i träning, men hon har en deadline, och jag ska baske mig få igång oss båda nu!
Det är jätte nyttigt för mig med, då blir hon min sporre, mitt mål, haha.
 
Sen hämtade jag grodan redan vid halv tolv, kort dag. Sen dess har jag städat OCH lagat sladden till tv:n som våran kära lång-öra tuggade av i fredags. Snodde en sån där ihopkopplargrej till en lampa, och täljde fram koppartrådarna på tv-sladden, och sen efter lite trix fick jag igång den! I den stunden tv:n hoppade igång vart jag så sjukt stolt!!! Haha, faktiskt :-D
Resten av dagen/kvällen ska vi nog bara vara. Kanske tar en pulka-promenad senare, men i säng i tid ikväll, för i morgon börjar dagen på samma sätt. Dax att få upp flåset, både på mig och Josse ;)
 
Den bortopererade delen som Pelle vässat tänderna på, och den fina ihopkopplingen :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu