Måndag 3/12

God Morgon!

Gud så bortskämd man blir när man har jobbat bara kvällar och varit ledig. I morgon ska jag försöka komma upp halv fem :S Hua.
Min lilla groda och jag har iaf verkligen fått gosat av oss de senaste dagarna, och det känns underbart, för i vissa perioder kan det gå flera dagar utan att vi ses.

Om 3 timmar åker jag till jobbet, så jag tänkte göra lite nytta här hemma först, motionera lite och plocka fint.
Inte ett så intressant inlägg nu kanske, men man har väl inte ALLTID spännande saker att berätta :-P

Bjuder på en nytagen morgonbild på mig och sötnöten ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu