Pulka och Julpynt på schema!

"god morgon"!
 
Vi tog hiskeligt lång sovmorgon idag, både jag o Saga. Först va vi upp en sväng vid halv åtta, men la oss igen. Sen vaknade jag till halv tio, men hon sov så tungt brevid mig så jag somnade om oxå, sen vaknar jag halv tolv!
Då var hon visserligen uppe, och jag frågade om hon inte va hungrig, men neeej, jag har just gått upp, svarar hon. Haha, jäkla underbara unge :D
 
Vi satt iofs uppe sent båda två igår, och gosade i soffan, och sen hade jag grymt svårt att somna. tror det beror på snön =)
Nu ska vi iaf ta oss ut innan det mörknar, åka pulka i gruvan och handla lördagsgodis osv, och sen ska jullådorna fram! I år känns det som att jag är sist ut med julpynt, det brukar vara tvärtom. Men av någon anledning har inte riktigt julkänslan infunnit sig förrens nu...
Ha en fin dag allihopa!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu