Rätt val i livet?

Hur fan ska man veta det??? Jag vet att jag är långt (!) ifrån nöjd med mitt liv nu. Oj vad mycket jag skulle fixa till och ändra på om det gick i en fingerknäppning, men jag tror inte på att ångra sina val heller... För dom leder en alltid någonstans, och någonstans finner man lite lycka som gör att valet kändes rätt.

Men kunde jag se in i framtiden skulle det ju inte skada, hehe.
Nu ligger jag för tillfället i ett rätt mörkt vardagsrum, med varesig tv, dator lr musik på. Lyssnar bara till grodans snarkningar från sängen.
I morgon e.m är det jobb igen, och jag är inte så taggad. Saker o ting har som sagt förändrats där, och inte till det bättre. Saker o ting har förändrats i mitt liv, och jag väntar för att se om det blir till det bättre, eller om jag bara bytt ut ett problem mot ett annat.
När kommer något att löpa fint och problemfritt?? Just say, snart bör något positivt inträffa. Ett gott besked om framtiden iaf. Det behöver inte inträffa NU, men ett litet löfte om en bra framtid iaf...
Nu ska jag inte bli sån :-P Det löser sig!

Ikväll: Rosig och tuffsig efter en underbar promenad medans M var hemma med sjuklingen. Efter 2 dygn instängd i en tvåa så var det himmelskt att komma ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu