Rehab

God Morgon!
 
F.r.o.m att jag kom hem har jag bara haft en tanke, bland mina tusen andra, som har vart starkast i mitt lilla huvud, och det är att jag ska komma i form, både psykiskt och fysiskt. Det är lättare att börja utifrån, det stillar även ens innre en hel del, men jag tänker gå djupare än så. Nu ska jag bli hel!
Jag har ingått en ny relation, som mycket tack vare mig själv har gjort mig snurrigare än någonsin, men oxå lyckligare än på mycket länge.
Men som jag sa till honom: Hur kan jag önska att någon ska älska mig, så länge jag inte kan älska mig själv?
Jag vill känna mig förtjänt av all den ömsinthet han ger mig.
Gymmet ska återigen bli mitt tredje hem, och för er som inte fattar, det gör som sagt så mycket för ens inre att få använda kroppen, matta ut sig, frigöra en kaos i fysiska aktiviteter.
Jag ska ta tag i mig inifrån med, men det kommer om ett tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu