Så lite tid!

God morgon!

Jag känner mig sjukt stressad just nu, men huvudet har inte vaknat än, eller kroppen kanske det är, för jag kommer inte upp från soffan :P
Jag arbetar från halv tre idag, och sen hela långa dagen i morgon, hemma vid fem och då ska vi direkt till morsan och Håkan och fira jul, och jag har inte slagit in en enda julklapp än, och Saga är hos mig så jag kan ju inte dra fram allt nu. Sen åker jag kl 9 på söndag morgon, det fanns ju inga jävla tåg att välja på, och sjukt dyra priser hade det hunnit bli, så fick pröjsa nästan 500 för EN resa till söderhamn.
Jag som hade tänkt sova ut söndag morgon, men jag har ju en 3 timmars resa framför mig så jag kan nog fixa det ändå ;)

Idag måste jag försöka packa, och jag har typ nada idé om vad jag ska ha med mig. Jag brukar ALLTID ha en ny klänning lr nått till jul, men de jag har beställt hinner nog inte komma. i-landsproblem, I know, men ändå...

Nu måste jag få arslet ur och börja göra nått, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu