Söndag

hej hej!
 
Ligger just i detta nu i ett varmt, skönt bad, med ett glas vin på badkarskanten.
Idag har jag endast hunnit med att gymma (axlar och bröst)  Och sen var jag hembjuden på lussebullsbak med Saga och Mathias.
Det tog några timmar, men det var trevligt och avslappnat, och det vart kalasgoda bullar!
Dock har jag typ pratat i telefon i två timmar här, och då har "någon" hunnit länsa halva åsen med bullar som vi fick med oss hem, morr! Haha.
 
Ikväll tänker jag inta ryggläge i soffan, kolla på någon film, och sen kliva upp i skaplig tid i morgon, för att hinna med någon form av träning innan jobbbet.
Kanske crosstrainern och hemmaövningar... Vi fålla se!
God natt och kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu