tisdag 11 dec

God morgon!

Jag känner mig pigg, hurtig och HUNGRIG!
Fan så hungrig jag är, så slevar i mig musli just nu, medans jag tjatar i Saga sin frukost.
Jag som aldrig brukar kunna äta direkt så här på morgonen... konstiga saker händer med mig! hahaha.

Saga till dagis och träna med Josse står iaf på dagens göra-lista, och sen ska jag försöka trolla med mitt hår, om dom grejerna finna att få tag på här i t-sjö, annars får det vänta till nästa vecka =)

hittade en gammal bild, ett BEVIS på att vi är på gymmet ;-) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu