23 Juli- Måndag

God dagens!
 
Hemma och känner lyckan över att vara ledig =) Idag jobbade jag ihop med en gammal vän, som jag inte haft kontakt med eller sett på säkert 5 år, men som jag umgicks mycket med innan dess.
Lustigt hur små hålor kan få folk att träffas helt otippat igen. Men finns det inte allt för stort jobbutbud så blir det lätt så.
 
Nu ska jag vila lite, för sen ska Saga ha kompis som nattar över, och det är inte två lugna tjejer jag kommer ha att göra med i kväll/ natt. Må dom leka sig helt slut så dom somnar i skaplig tid ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu