Blåbär blåbär!

Å så mycket blåbär! Vi satt nog minst en timme och plockade idag, jag och Josse med alla tre ungarna, och vi fick ihop bra mycket. Bara ungarna plockade lagom till en paj, som vi gjorde iordning här hemma hos mig och åt med vaniljsås =) Den absolut godaste av pajer om ni frågar mig! Och nu kan jag ha blåbär till frukost bra länge =)
Dagen har bara rusat förbi, så nu ska jag snart natta tjejen och sen se en film. En ensam kväll igen, men jag klagar inte längre, har faktiskt börjat vänja mig och uppskatta lugnet i ensamheten =)
 

Kommentarer
Postat av: monica envall

Ser mysigt ut, skulle varit gott med paj:)

2012-07-15 @ 21:11:09
Postat av: Josefin

Haha så sött med bara blöja och barfota! Lilla snattaren!

2012-07-15 @ 21:38:28
URL: http://josephin.blogg.se
Postat av: sofia

Det VAR gott med paj! =)
O ja, han är en liten snattare, och då gnäller du när jag anklagar honom när något har försvunnit, som ett msk-mått t.ex ;) haha

2012-07-16 @ 01:16:36
URL: http://sofiakjonsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu