Black Woman

Hello Dears!
 
Gissa vem som kommit hem? GRODAN! Min lilla flicka är hemma, kramig, nyduschad och glad =)
Jag tar mig en kopp kaffe nu men ska strax fixa middag åt oss, sen ska jag bada och till åtta ska vi mysa ner oss i soffan med lite godis och en film.
Dom 2 sista timmarna på jobbet gick så sjukt långsamt! Och det var mest för att det inte hände så värst mycket över huvud taget. I den här värmen blir folk trötta och vilar mest mellan måltiderna. 
 
Today I´m all black. Dress, shoes and bag =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu