Bo Bra

 
 
Hejsan!
 
Min dag har varit smärtsam än så länge, men efter att min kära mor pysslat om sin dotter lite och skaffat både ipren och Muskelgel så känns det kanske ngt bätter nu.
Turligt nog har jag arbetat med en man idag, som fått ta alla "jobbiga" och tunga uppdrag :P
 
Just nu sitter jag och letar ny lägenhet, antagligen här i tärnsjö fortfarande, men jag vill verkligen inte bo i min längre. Jag har inte trivts i från början, och vintrarna är skapligt kyliga här inne :/
I vilket fall är jag på jakt efter en 3:a, för jag längtar ihjäl mig efter ett alldeles EGET rum, där det är barnförbjudet område, hehe.
Och överhuvud taget ett hem som jag har LUST att köpa nya, fina saker till. Jag skulle garanterat kunna få den här lgh jätte fin, om jag trivdes, men jag har som sagt känt mig obekväm här ifrån början, så jag borde ha flyttat för länge sen. Men men.
 
Nu ska jag ta ett tok hett bad iaf, och hoppas det stela bak i nacke/axel släpper liiite, sen ska jag hem till M och grilla lite och sen ta med mig grodan  hem för en myskväll. Han ska parta ikväll men jag har varken ork eller lust med det dom ska till, ön i hedesunda som pågår varje tisdag i 4 veckor varje sommar.
Jag har verkligen aldrig haft riktigt kul där, ändå är det ett tokpopulärt ställe att åka till och man träffar alltid en massa gamla vänner som man inte sett på 10 år, men det är ändå inget för mig ;D
 
 

Kommentarer
Postat av: monica envall

Krya på dig, det är skönare hemma. :)

2012-07-17 @ 16:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu