Colour

Hej på er.
 
Jag är just hemkommen, men måste lägga mig och försöka somna nu, jag har två långa arbetsdagar kvar. Jag kollade vädret på yr.no, och det ser ju inte allt för ljust ut. Alltså, den lilla lilla LILLA sommarvärme och sol som är räcker inte till! Jag behöver mer för att kunna ladda batterierna och sinnet om jag ska klara hela långa vintern sen.
 
En annan sak som grämer mig lite är att om det inte blir sommar och sol, så kommer min karl antagligen boka en solsemester med grabbarna i höst, och eftersom jag inte har jobbat så mycket det senaste 1½ året så har jag inga semesterpengar undanstoppade, och jag gillade inte sist han stack iväg, och kommer ogilla det ännu mera nu :/
Jag går och är konstant orolig i en vecka då, ifall det händer något. Någon blir för full och gör nått dumt som alla andra drabbas av oxå.... neee, det gillas inte.
Måhända jag är lite hönsig, men thats me.
 
Det skulle ju oxå vara kul om jag hann få någon liten färg iaf, det som e nu är inte mycket att hurra för, och jag vägrar ligga i solarium. Har provat det men tycker inte alls om det! Då är jag hellre blek, som jag brukar va ;)
 
Today at work.bleach woman ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu