Dåligt Idag

Hejsan!
 
Idag har bloggen legat i vila, och det känns som att jag borde ha gjort det oxå. Jag är sjukt trött, kan bero på att tjejerna har härjat så, att jag aldrig kom till ro i går kväll eftersom dom somnade samtidigt som mig, eller att jag känner mig stressad när jag bara är ledig en dag och vet att jag ska upp tidigt i morgon igen.
Skit samma i anledningen, trött e jag, och nu ska jag ta ett bad.
Var hem till Josse en stund på e.m, och kom därifrån med nykokt saft, lite kläder och frysta gubbar, kantareller och en stor biff =) Mycket givande, hehe.
Sen har jag vart hos M en stund, och lagat mat. På torsdag ska vi ta en riktig myskväll, efter jobbet. Det var evigheter sen känns det som. Saknar honom <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu