Ett Hej iaf!

Tjeeena!
 
Sorry, jag hann inte med att göra något mer inlägg idag innan det var dax att fara, men vad gillade ni skorna? Jag vart störtförälskad! Det är sällan jag verkligen VILL HA något så mycket att jag MÅSTE köpa det, men nu är det så =)
Jag och Saga kom till våla här vid halv två idag, då var vi in på mitt jobb en sväng och fikade lite, men hon längtade så till dagis så vi gick dit sen.
Nytt ställe och nya människor, men min sötnos klarar det galant. Allt hon sa när jag skulle gå var "mamma, kan du inte stanna kvar?", men jag förklarade att jag måste till jobbet och då pussade hon mig hej då, vinkade i fönstret och kastade några kyssar, och sen var det bra! :-D
 
Det hade ju känts jobbigt för mig om jag hade behövt lämna ett tjutande barn med ångest-tårar bland helt främmande människor. Jag har varit orolig som det är redan, men när M hämtade henne hade hon inte velat åka hem, och det är det bästa en förälder kan få, ett barn som älskar dagis/skolan =)
Men nu ska jag jobba vidare. Börjar halv åtta i morgon så jag hinner chilla lite hemma oxå innan jag måste lägga mig, yyyeyyy!!!

Kommentarer
Postat av: traderareshop

Hej kan du skicka din melj adress till mig så jag kan skicka dig shortsen? :)
skicka till [email protected]

2012-07-18 @ 20:32:11
URL: http://traderare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu