Fattar Ni??!!

Kan ni fatta att vi går in på en höst månad snart?!
En del säger att augusti är en sommar månad, men jag har alltid lärt mig så här: 
 
Vinter- November, december, januari
Vår- Februari, Mars, april
Sommar- Maj, Juni, Juli
Höst- Augusti, september, oktober
 
Det innebär HÖST i morgon!!!! 
Men till nått annat, fy fan så skönt att sätta sig ner! Haha, jag har sprungit som en dåre fram o tillbaka på jobbet, och börjar kvart i sju i morgon bitti igen. Men sen är jag ledig på torsdag :-D tror jag iaf... måste nog kolla upp det ordentligt innan jag ropar hej.
Nu ska jag iaf snart krypa till kojs, ska bara varva ner lite först. När ni kommer hem sent och måste lägga er på en gång, vad gör ni då för att komma lite till ro?? Kan ni ge tips på några naturliga sömnmedel??
 
Idiotbilder, nyss tagna ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu