Fredag 27 Juli

Hej och god morgon!
 
De senaste dagarna har varit lite mindre bra, därav dålig aktivitet här på bloggen. Jag har inte haft inspo för fem öre.  Ni vet nog hur det kan vara, när livet kommer emellan =)
Men nu har jag samlat lite kraft, och försöker styra upp saker och ting. Ska på ett möte idag. Igår skulle jag dessutom kolla på en stor lägenhet, och det var skyhög hyra på den, men jag som är lite besatt av tanken på att få ett nytt hem nu, tänkte att det kan fixa sig säkert, men efter lite funderingar, och negativ respons av min vän Josefin, så beslöt jag mig för att skippa det.
Jag ska ju ordna upp min tillvaro, inte dra på mig mer problem i form av räkningar jag inte klarar av :P
 
Idag funderar jag på att göra någon liten förändring med mig själv, men har inte beslutat mig riktigt än... Åh, det är så mycket jag VILL göra, men inte har möjlighet till. Vet ni hur frustrerande det är?
Men solen skiner, och jag ska dra på mig klänning och solbrillor och ut och njuta! Mitt huvud snurrar, men det försöker jag ignorera, och tänka på annat ist ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu