Full fart!

Tjeeena!
 
Fan, vad den här dagen har känts lång! Men inte på ett negativt vis, tvärtom =) Vi har hunnit hem till Peter o Josse och jag har slöat lite i solen medans dom arbetade i trädgården :P Sen tagit en lunch hos mannen och sen åkt och shoppat presenter i sala. Det vankas 2 barnkalas för Sagas del, och ett bröllop för oss =) Jag har t.o.m LÅNAT typ hela utstyrseln till bröllopet, eftersom jag själv inte hade någon passande klänning i garderoben.
Men fan, jag blir ju nästan sjuk av att gå runt i en galleria och se alla tok-reor som är överallt nu! Tur karln min inte var shoppingsugen för jag hann inte mer än klämma på några plagg i förbifarten, innan jag vart iväg schasad av honom, hehe.
 
Nu då, en promenad får avsluta min dag, för nu väntas några dagars jobb igen, och Saga och M skulle ut på sjön, och då är det bäst att passa på. Lite trist att Saga är för stor att åka vagn nu mer. Då var det lättare att komma ut och bränna kalorier, nu funkar det bara på gymmet, och hon är rätt less på det oxå.
Jag får nog skaffa mig ett motionsredskap att ha hemma, om jag ska hinna hålla igång. En crosstrainer måste nog vara det roligaste alternativet för min del, och då råkar jag veta att min mor har en stående hemma ;)
 
Paus på en pizzeria i Sala idag (ja, jag åt det igår oxå, men åt bara 1/4 av den idag)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu