God Morgon!

Jag sitter på jobbet och ska strax på raport, sen drar dagen igång.
I morse när kl ringde halv fem och jag som bäst försökte få upp ögonen, så vart det ett jäkla liv utanför (festande ungdomar) och när jag slog upp facebook verkade hälften av alla ha haft en partynatt.
Har jag missat något? Är det någon speciell dag, eller var??
 
Jaja, i ett tidigare inlägg så fick jag en kommentar av en ny bloggerska (jag som radade upp bra bloggar igår) som jag garanterat kommer lägga till i listan bland mest besökta. En skitrolig blogg där hon har massa olika tävlingar och give aways. Just nu lottar hon ut jätte fina, virkade shorts, som är en jätte trend nu =)
 
Kika in, ni kommer garanterat gilla den:
 
http://traderare.blogg.se/2012/july/
 
Annars önskar jag en bra dag, ett inlägg kommer upp runt tolv sen, lite outfit-inspo ;) C yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu