Hänger inte me!

Jag lär ju verkligen ge min karl all credd för att det oftast är han som köper kläder till Saga (jo, det e sant!) och förmodligen har mycket bättre koll på hennes stl än vad jag har, för allt jag beställde hem åt henne var antingen precis så det passade, lr ngt för litet.
Jag SKÄMMS! Mammor ska veta sånt! Jösses, vad hon växer fort! Hädanefter får jag väl ringa M och kolla hennes stl innan jag köper något ;)
 
Vi har iaf just kommit hem, Saga inviger sin nya bikini i badkaret, och jag har hällt upp ett glas rött, och ska mysfixa lite hemma. Det kan verkligen vara avkopplande när man vet att man är ledig dan därpå, att fixa lite fint i hemmet. Byta sängkläder, dammsuga, vika tvätt....
Jag veeeeet att jag har blivit världens värsta hemmakärring. Jag är en DRÖM för en karl att bo ihop med. Är hellre hemma och viker tvätt en ledig kväll än gå ut. Har jag bara min flaska vin så e jag nöjd, hehe.
Nä, men jag längtar faktiskt efter att få sätta på mig en fin klänning och höga klackar igen, det var ett tag sen. Vi ska iväg och se bathman-filmen nu snart, och då tar vi en helkväll med middag och förhoppningsvis dans och hela köret, det ser jag fram emot =)
 
Min stora tjej =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu