Hinner inte!

Hejsan!
 
Fansiken, jag skulle fixat lite inlägg hade jag tänkt, men det vart så sent hem igår och i morse försov jag mig så det var bara kasta sig upp och komma 10 min för sent till jobbet :/ icke bra, men det händer mig faktiskt så himla sällan att jag försover mig, och har jag jobbat kväll innan och ska börja 6.45 så kanske någon har överseende ;)
 
Nu kom jag iaf hem för 30 minuter sen, och jag vet inte vad jag ska använda min lilla kvälls tid till! Jag har massor jag vill/borde få gjort, men det är så tråkigt att bara göra en massa "måsten" hela veckan. Jag VILL ligga i solen, och jag VILL ut på en promenad men jag MÅSTE verkligen röja här hemma efter tjej-besöket i tisdags och jag MÅSTE duscha och raka benen, haha. What to dooo??
Dessutom måste jag söka jobb! Jag måste ju ha ett fast heltidsjobb, och vad det låter som på "mitt" ställe så verkar det inte finnas någon framtid. Det har stått flera ggr i tidningen nu att det ska skäras ned på antalet boendeplatser, och därmed personal, men personalen i fråga har inte fått veta någonting :/ Illa.
 
Så, nu ska jag.... börja sätta mig några minuter i solen på ballen, röka och kanske ta lite rosé, och sen borde jag göra nytta inne. Min träning har ju helt farit åt fanders nu, men det kanske den får göra lite på sommaren? Speciellt om man arbetar heltid och har barn... men jag vill ju träna, jag tycker om det,men jag vill oxå ligga i solen, känna sommaren.
Saga och M har varit på stranden typ varje dag den här veckan, och jag är så avundsjuk, för nu till helgen blir jag ledig tre dagar, och då minnsan blir det dåligt väder! Plus att det är massa annat inbokat, som bröllop och barnkalas.
 
Så, ser ni nu hur långa, dryga inlägg det blir när jag bara hinner med nått ynka om dagen?! :P Sorry....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu