Home

Hej!
 
Ja, klockan är mycket nu, och jag sitter med tankar här framför datorn. Jag var in till Uppsala ikväll med Josefin, och vi satt på uteservering och sen åt vi mat på en resturang/dansställe, Flustret. Tyvärr var Josse inte så danssugen, så just när golven kom igång så avlägsnade vi oss och gick och satte oss på en krog ist, Terassen. Liiite trist var det, för jag var verkligen sugen på dansgolv. Att bara försvinna in i mängden och dansa loss, det är en befriande känsla för mig.
Har ni känt så nån gång? Att man bara kan "försvinna in" i folksamlingen och bara "va", ni vet...  =)
Men men, så e det! Nästa gång satsar vi på en e.m med shopping och mat o grejer, det blir nog kalas!
 
Btw, idag har jag gjort en grej, en BRA grej, som verkligen kommer hjälpa mig på traven i livet. Jag vill inte säga vad, men det har inneburit tårar, skratt och en stor sten som föll ifrån mitt hjärta. Nu har jag verkligen chans att göra saker och ting på rätt sätt igen :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu