Hopp i Säng!

Såååå värdelöst det är att komma hem från jobbet och behöva lägga sig på en gång! Men jag ska upp halv fem i morgon bitti, så det måste :/
Kvällen har iaf varit kolugn på jobbet, och det är trevligt som omväxling ;) Jag har just kastat i mig en skål päron/vanilj yogurt med massa blåbär, mm mm mm!!
Måste vara bland det godaste som finns, typ. Har ni nått bra förslag på något inte allt för onyttigt kvällsgott man kan göra?
Såna recept är jag jätte intresserad av, typ som den där Danio yogurten jag tipsade om, den är kalas god =)
 
Nä, nu ska jag blaska av mig och krypa till kojs. Vi hörs i morgon igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu