I brist på annat....

Med tanke på denna skitdag (vädermässigt) som varit, så har vi inte gjort något skojigt alls. Storstädat bara. Men sen såg jag att jag jobbar kväll i morgon, vilket fick mig att slappna av och bestämma en myspys kväll med gubben =) Det gjorde mig glad.
Ska köpa oss någonting gott (men inte alltför onyttigt) och någon öl så tar vi en filmkväll. Passar den gråa himlen perfekt.
 
Ger er lite blaj-blaj bilder från helgen ;)
 
 
....och här ser ni mina halvsnea, gula tänder. Då känner ni mig något lite intimare :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu