In I Själen...

...TRÖTT! Jag är verkligen helt slut, både fysiskt och psykiskt nu. Att bara ha en dag ledigt någon gång då och då räcker verkligen inte för att ladda batterierna.
Ni anar inte hur sjukt mycket jag längtar tills torsdag kväll, 3 dagars ledigt :)
Då måste jag verkligen GÖRA nått kul oxå. Ska tänka ut nått bra.
 
Nu ska jag faktiskt bara ligga 10 minuter på soffan, och sen lägga mig. Den här helgen tycks alla (jag inte umgås med längre) göra roliga saker, och jag kände mig riktigt bedrövad när jag såg det på fejjan.
Min man har stor middagsbjudning med en vän idag med, och jag jobbar...  Nästa sommar är det jag som tar semester!
Jag har dessutom tappat formen under dessa veckor. Inte tokmycket, men tillräckligt för att det ska synas, och jag känner det :/ Jag som började bli så nöjd med träningen. Skit oxå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu