Jag ser d regnar....

.... så vilken tur jag e på jobbet! Haha, nu finns det bara hånfullt skratt kvar, för den här sommaren TAR PRISET! Fy fan, jag är så jävla bitter på det här.

Men som sagt, jag jobbar hela veckan så för mig kvittar det egentligen, men även om man är instängd en hel dag, så nog fan blir man piggare av att solen skiner och man kan slänga upp dörrar och fönster?
Men jag längtar fortfarande efter att få lägga mig på stranden i bikini och dricka saft =)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3808708/images/2012/19_048_4ffcf1dde087c34fe20014c1_thumb.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu