Löptur över Spängerna

Att jag aldrig har provat den rutten fram och tillbaka förut! Visst jag har promenerat över spängerna miljoner ggr, men att ta den som träningstur var fantastiskt =)
Man lessnade aldrig på att springa, för det är så varierad terräng. Skogstig, utmed en åker, skogsväg, över spängerna och sen upp och ner i fågeltornet (jag pallade bara 3 ggr) hehe.
 
På hemvägen vart det lite mera gång, för mjölksyran rann till direkt och jag behövde få tillbaka blodet till hjärnan, haha, men det var otroligt skönt. Och sooolen kom!!! =D
 
Här är spängerna, en lång "brygga" som kanske är... 1 km (?) lång
 
Här är i slutet, där fågeltornet är (vi har ett annat skithögt oxå, detta e det lilla) =)
 
 
....och åkern jag sprang utmed =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu