Måndag 9 Juli

God morgon!
 
Ledig måndag, vilket för mig innebär städning! Ni anar inte hur fan det ser ut här hemma. Efter att ha arbetat hela veckan, och sen haft fullt upp hela helgen, så har jag en förmåga att dra fram allting (min dotter likaså) och inte plocka bort efter mig.
Vi har ju oxå en liten kanin som drar med sig sågspån lite här o var, ungefär som en katt skvätter kattsand =)
 
Saga har iaf haft disco här lr nått. Farit runt med hög musik och dansat och studsat, tror det var nått hon fick från kompisen Tora igår =) Nu har jag lovat henne en egen cd-spelare på rummet, så slipper jag ha musiken skrälande precis brevid mig när jag vaknar på morognen.
Men nu ordbajsar jag bara, märker jag, så vi hörs senare, då jag har nått vettigt att säga ;)
 
Här gosar jag med ett x antal småvovvsar i lördags, hemma hos Frohm. Lite svårt att slita sig från dom basjiga, kissiga och valp-stinkande små hårbollarna =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu