My Day Off!

God Morgon Mina Få (?) läsare!
Vart har alla tagit vägen tro? Många berättar ju gladligen att antalet läsare ökat, så även jag för det är kul, men nu har mina drastiskt minskat, så då kanske ni som läser vet vad det kan bero på?
Har inläggen blivit tristare, eller för enformiga?? Jag vet att det inte blir så mycket variation när jag jobbar, det är svårt att bli inspirerad då =)
Kanske beror på att inläggen minskat?? Nä, skriv gärna vad ni tror :D
 
Idag ska jag ut i skogen och plocka blåbär, trots att det regnar som vanligt, men det gör inget, luft behöver jag fp iaf, mer än under korta rökpauser då och då, hehe.
Kanske ska försöka mig på en paj i e.m då.... tror ni jag fixar det? ;)
 
Det här känns ju väldigt avlägset, sol och  sommar...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rickard Eriksson

Ja, gör en god paj så kommer jag & provsmakar.

2012-07-15 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu