Nu Så....

Tyvärr har jag ingen kabel till kameran med mig, och jag är hos karl min, så bilder lär komma i morgon. Men ni anar inte hur sjukt vackert det var! Precis vid strandkanten, under ett valv av björk och blommor, med Fredde och Joanna under, prästen framför och alla gäster runtom. Alla tjejer grät (utom jag, kände mig känslomässigt förstoppad) och jag tog en MASSA bilder!
Efteråt var det mottagning på Östagården (som för flera år sen var ett boende för bl.a alkolister och min mamma jobbade på då jag var 15 år. Jag var dit en gång och satt med kriminella och åt hamburgare) men idag satt vi där och åt grillat och tårta =)
 
Nä, jag vart så sugen själv på ett liknande bröllop, istället för ett kyrkbröllop, som kan kännas så formellt. Detta var underbart, då barnen kunde röra sig fritt och man fick sand mellan tårna =)
Bilder kommer i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu