På G Igen?

Hej hopp!
 
Sjukt lång sovdag tog jag, och nu äter jag lite gröt, och funderar på om jag ska försöka ta mig till salafestivalen ikväll... Det är inte ofta man är barnfri precis hela helgen, och även fast jag saknar min lilla groda, så kan det vara kul att utnyttja situationen och vara ute och flänga lite ;)
 
Jag ska strax hem till M och våldsgästa lite tänkte jag, och se om man kan ta sig in till sala. Jag har aldrig gått på den där festivalen men folk brukar tydligen tycka det är kul så kan vara värt ett besök.
Det vart ju lugnt med drickat igår, annars skulle jag aldrig haft detta i tankarna. Smart tjej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu