Slut på Slit

Slut på arbetsdagen, och ska försöka hålla mig vaken i kväll för att umgås med min M. Sov ju som en kratta inatt hemma hos honom, och vaknade vid 4 och då var det ingen idé att somna om. Sen kunde jag inte vila under rasten heller, vet inte varför, och ikväll ska jag antagligen ta en cykeltur medans han springer, och SEN ska jag hålla mig vaken en stund till efter att saga somnat. Inte lätt :P
 
Men i morgon jobbar jag kväll, och en kort kväll dessutom, så man lär ju passa på att träffa dom man tycker om medans tid finns =)
Jag har iaf mått riktigt bra idag. Kan ju bero på att solen strålar, att räkningar är betalda och att allt känns lättare. Who Knows! Nu ska jag ge oss middag här hemma, och sen får jag se om jag pallar en tur i skogen :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu