Tack och god natt

Nu ska jag bara se klart filmen på 3:an, sen tackar jag för den här händelsefulla helgen och lägger mig. Saga snussar i min säng inatt, jag kände för att ha henne att krypa ner brevid sen =)
Jag är iofs ledig i morgon oxå, men sen drar en lång, tuff vecka igång. Jag blir mer och mer sugen på att flytta ihop med M, för vi ses så lite när vi jobbar, men jag vill ha en stabil inkomnst först, så jag inte på något vis "lever" på honom.
Just nu, trots lite framtidsfunderningar, är jag lycklig =)
 
Kram och God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu