The Last Days

Hejsan!
 
Som ni sett har jag inte varit som vanligt här på bloggen. Bara för att göra en lång historia kort, så drabbades jag av en personlig kris i onsdags. Allt rasade och min energi tog helt slut.
Jag gav upp allt helt enkelt. Jag lyckades inte sova något alls på natten och hade hemsk feber och huvudvärk osv. Jag vet inte om det berodde på mitt inre lr om jag faktiskt vart sjuk, men jag var faktiskt tvungen att på torsdagen styra upp saker och ting.
Jag var ju på ett möte i fredags som jag ordnade i torsdags, och det mötet var det bästa jag gjort, antagligen på flera år.
 
Jag har försökt roat mig lite under helgen, eftersom Saga sovit hos sin farmor fre-sön, men det känns att jag fortfarande är lite skakad av allt, för jag känner mig inte speciellt lyckligare bara för att det druckits öl :/. Jag är bara sugen på att sätta igång med mitt liv nu, lösa saker och ting.
Det bästa under helgen vart nog idag, då jag fick vakna upp i lugn och ro hos M, gick ut på en lång f.m promenad med honom och sen åt brunch ihop.
Sen åkte jag och mamma till Sala för att hämta hem min lilla tjej. Jag handlade även hem lite förnödenheter och köpte en one-piece (stavas det så?) åt henne, som hon tjatat om att få länge nu =)
 
Nu ska vi mysa lite här, hon och jag. Jag ska duscha och sen köper vi pizza och gottar i oss. Jag hade gärna varit ledig några dagar till ,bara för att "vara" på med henne och M, men nu kallar en ny arbetsvecka! 
 
Bilder från veckan och helgen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu