The Wedding!

En väldigt nerrvös Fredrik Nilsson väntar på sin brud.....
Som var sjukt vacker =)
 
Vigseln var otroligt vacker, och dom såg så sött nerrvösa ut båda två.
 
Sen vart det knytis-mottagning med bukettkastning (nix, jag vart inte den som gifter mig härnäst) och presentöppning och grillat och tårta och grejer. Vi drack champange och rosé men brudparet höll sig nyktra båda två Herr och Fru Blixt kan ju behöva åka till förlossning när som helst ;)
 
Jag och min karl <3
 
Och våran söta prinsessa Saga <3
 
Och vårt bordssällskap :P
 
jag har ca 130 bilder från dagen, både på vigseln och kalaset på kvällen (det utan brudparet) t.o.m en film har jag när dom avger löftena till varandra, men ni får nöja er med det här =)
Alla mina lyckönskningar till Fredrik och Joanna Blixt, med erat liv och för det kommande barnet <3

Kommentarer
Postat av: lillemor blixt lindbom

Vilka fina bilder Fia......

2012-07-08 @ 18:29:30
Postat av: sofia

ja, men det var inte så svårt att ta, dom var ju sjukt fina =)

2012-07-10 @ 11:37:05
URL: http://sofiakjonsberg.blogg.se
Postat av: Joanna Blixt

Åh så fina bilder! :D Tack så jätte mycket för att ni ville komma & dela dagen med oss :)

2012-07-11 @ 08:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu