Tisdag 17 Juli

Muskelsträckning i nacken, hello.
Fy satan vad ont det gör! Och strålar upp i huvudet, vilket ger mig en isande huvudvärk, och vet ni vad? JAG KLARAR INTE HUVUDVÄRK!
Första gången jag typ någonsin hade huvudvärk var när jag fick havandeskapsförgiftning sista veckan i graviditeten, och när de få tillfällen har dykt upp efter det, så tycker jag så synd om mig själv att jag blir som en gnällig karl :P
 
Skojigt att jobba med det idag. Men nu är jag uppe och klar. Jag slipper bussen iaf, för mamma min arbetar på kontoret en månad så jag kan åka med henne, och sen slutar jag kl ett idag :-D
Så vi hörs då igen, så ska jag gnälla av mig lite om den hemska dagen med muskelvärk, hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu