Tisdag 31 Juli- If You Want To Know

God Morgon!
 
Tänkte ge er lite info här, onödigt vetande bara ;)
 
* Jag älskar höstkvällar, med tända ljus i soffan och ett glas rött.
* Jag har tagit ett lån och varit husägare med Mathias (sålde för ca 3 år sen)
* Min största fobi är att föda barn (vill helst aldrig mer göra om det)
* Min förlossning skedde helt naturligt, utan minsta smärtstillande
* Jag är en löjligt stor romantiker, och kräver mycket att den varan =)
* Under 4 år led jag av hemsk panikångest vaje gång jag skulle vara bland folk, vilket sabbade en stor del av min    ungdom, jag höll mig enbart hemma.
* Jag önskar mig ett gemensamt boende med M igen, MINST 3 rok.
* Fick jag önska vad som helst under en dag, skulle det vara att få den dagen med pappa (som dog när jag var 16) och att han fick träffa sin underbara dotterdotter <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu