Torsdag 12 Juli

God Morgon!
 
Idag var det nååågot segare att kliva upp halv fem, i morgon blir det värre, och på lördag är jag rädd att jag försover mig, och det får inte hända! Haha i-landproblem, yepp =)
 
Jag satt uppe lite för sent igår kväll, och kollade runt på fina sommarklänningar på nätet, men inte ens det är jag sugen på längre.
För att köpa en härlig, luftig långklänning med smala axelband som bara sveper i vinden (lägg till en drömsk blick), så måste man lägga till 15 000 för en resa dit det kan inträffa, och då vart det genast en omöjligt dyr sommarklänning, you know?
 
Men det har jag inte tid att drömma vidare om nu, för nu ska jag till bussen! Dagens problem: Jag glömde (som vanligt) köpa ciggaretter igår, så nu har jag en 9 timmars arbetsdag framför mig typ utan cigg. Dagens andra i-landproblem :P
 
me, right now.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu