Uppskattat!

Tjo!
 
Sitter här nu med två mätta, nöjda tjejer =) Jag lagade till marinerat fläskkött i gräddsås och med bulgur till. Jag var lite osäker på om dom skulle gilla det, men det gick ner :-D
Jag fick oxå ett oväntat samtal från en arbetskamrat som "bara" pågick i 1½ timme. Lustigt nog handlade större delen om våra barn och mobbning, hehe, och ingenting apropå mitt tidigare inlägg idag :P
 Nu ska jag rensa hallon, som dom har hittat ute nånstans, medans dom tar ett skumbad, sen blir det popcorn mys i soffan. C ya!
 
När barn håller i kameran:
 

Kommentarer
Postat av: monica envall

Låter som ni har haft det mysigt.:)

2012-07-23 @ 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu