Wow, Första Gången!

bild lånad från http://traderare.blogg.se/
 
Det är absolut första gången JAG vinner något! Är iofs lite dålig på att tävla om saker oxå, kan ju förklara det hela :P
I vilket fall, så vart jag en vinnare av dessa fina, fina shorts (jag berättade ju om bloggen som lottade ut dessa härom dagen) och jag verkligen längtar tills dom kommer.
Jag har lustigt nog letat runt efter vita, enfärjade virkade shorts på nätet ett bra tag, men inte hittat några, så detta var en ren lyckoträff =)
 
Tack så mycket för det!
 

Kommentarer
Postat av: monica envall

Vilken tur du har, dom var jättesöta.

2012-07-16 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu