Yesterday

hhhhhhhhhhhhhh
 
Igår gick jag klädd såhär, till och från jobbet. Jag slutade ju kl 14 så jag åkte hem och hämtade min lilla flicka på en gång, för henne hade jag inte träffat på nästan tre dagar, hemskt!
Vi gjorde inget speciellt, åt god mat, hon lekte med kusin Elvin som hon inte heller hade träffat på många dagar, och vi pysslade lite. Det är bara skönt att ha henne hemma efter lång tid isär =)
 
Idag jobbar jag delad tur, börjar kl 7.30, men var på jobbet redan 5.30, slutar 13 och går på igen 16-21.
Saga ska på kalas hos en kompis, så hon får iaf en rolig dag =)
Under min lilla ledighet idag ska jag äta, ta en långpromenad (har springskorna med mig) och vila en timme. När jag kommer hem ikväll ska jag ta ett bad och sen njuta av en ledig dag på söndag.
Min karl vet jag inte när jag ska träffa, men det finns en tid för det med, nån gång ;P
 
Ha en trevlig lördag så hörs vi later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu