Day Off

Heeej Mina kära läsare!
 
Jag ska börja med att be om ursäkt för senaste dagarnas usla inlägg. Dom har varit få, och säkert ganska ointressanta, men det blir så när jag jobbar intensivt.
Jag ska försöka bli bättre på att förinställa inlägg sådana dagar, så det rullar på här =)
 
Idag är jag som sagt ledig, och eftersom jag inte börjar förens kl ett i morgon så kan jag njuta heeela dagen.
Jag började med en underbar sovmorgon brevid min karl, gick upp, tog en kopp kaffe och en mugg yougurt, och gav mig sedan ut på en 45 min powerwalk. Efter det gick vi tillsammans ner på gymmet, och eftersom jag bara får till ett pass där denna vecka, satsade jag på biceps och mage.
Kom på att hela överkroppen kommer ju tränas ganska bra under lördagens paddling, så skulle kanske satsat på ben och röv ist, men det är lätt att vara efterklok ;)
 
Nu ska jag äta lunch, duscha och sen kanske sätta mig ute i solen en stund. Bita ihop genom dom ganska svala vindarna och skaffa mig lite färg till helgen, hehe.
 
Hello my dear readers! I'll start by apologizing for the past few days bad blogs, but it will be easy so when I work intensively. I'll get better at it, promise =) Today I'm off, and woke up next to my man. Got up and went out on a power walk, and then we trained together. I trained belly and biceps, but since I'm going canoeing this weekend so will your upper body is trained pretty well anyway. Now I'm out in the sun and get me some color. I may bite the bullet when the wind blows, the wind is swallow: P
 
Så här har jag sett ut hittills idag, men ska byta om sen =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu