En Bättre Dag...

..... det har man ju haft. Dels vädret, 11 grader, regn och snålblåst, I SLUTET AV JUNI!!??? Jag menar, vad faan?
Jag är så glad att jag inte har semester nu, för då skulle jag vara riktigt deprimerad :P
Det har varit en lång dag på jobbet med, jobbat från 6.45-16.15, men åkte redan halv sex, så är skapligt trött nu. Sen har det för övrigt varit en riktig piss-dag allmänt. Jag brukar inte ha såna nu för tiden, men idag har det det.
 
Därför kändes det bra att ge er resten av midsommarbilderna (resten som jag redan tänkt ge er, sen finns det ca 100 st jag inte ger er =)), både för att muntra upp mig själv och ge er lite att titta på =)
Någon mera dagens-bild blev det inte, ville inte utsätta min kamera för det här vädret, hehe.
Nu ska jag faktiskt lägga mig i ett varmt bad, för att vila på soffan gick inge vidare, och hoppas få kraft till att hålla mig vaken iaf några timmar till =)
 
A better day, ..... it has certainly had. First, the weather, 11 degrees, rain and biting wind, IN LATE June!?? I mean, what the fuck!?? I am so glad I do not have vacation now, because I would be really depressed: P It's been a long day at work to, worked from 6:45 to 16:15, but went already half-past five so is pretty good tired now. Then there has also been a real piss-days generally. I usually do not have that kind these days, but today it is.
 
Therefore, it felt good to give you the rest of the midsummer pictures (the rest as I thought to give you, then there are about 100 st I do not give you =)), both to cheer myself up and give you a bit to watch =) Any more current picture, it was not, did not want to expose my camera for this weather, hehe. Now I'll actually put me in a warm bath, to rest on the couch went lodge on, and hope to have the strength to stay awake anyway a few hours =)
 
Jag ger er en gammal bild ist / I give you an old picture instead
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu