Good For My Body

Eftersom jag inte är en parfym-människa, mest för att jag glömmer, så satsar jag hellre på parfymloation, och här är min favorit, från Escada.
Jag gråter lite över att det var förra årets doft, och alltså inte kommer ut i butik nå mer, men med lite letande kan man hitta den på nätet.
Har ni något tips på god doftande loationer??

Since I am not a perfume person, mostly because I forget, so I'd rather bet on parfymloation, and this is my favorite, from Escada. I cry a little more than it was last year's fragrance, and not hit the stores any more, but with some searching you can find it online. Do you have any tips on good smelling loationer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu